Thursday, January 27, 2011

Tak Ada Kerja Cari Kerja..



Apa tu ?

Intan, berlian atau  permata  ?

Kayanya  aku kan.... tehehe...




Itu swarovski kristal
Untuk projek terbaru aku



Tak berapa berkenan tudung berkristal yang ada di pasaran
Penuh sarat  di awning tudung



Jadi, aku beli loose kristal
Dan aku iron sendiri
Bukan pada semua tudung..
tudung-tudung tertentu aje




Itu namanya.....

 takde kerja cari kerja !









..tak sarat kan ?..



Note : mati kutu bila handphone tertinggal ...





Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

40 comments:

kakngah said...

ye la.. yg ada kt pasaran tu... heavy sgt batuannya..

Yong Kamariah said...

ni klu berjiran sebelah umah kompem aku upah ko iron sekali kt tudung aku!

Ati Masrif said...

cantiklah rina..

mmg tak de kerja cari kerja yek..

tapi sesuai utk ..

org yg selalu terlelap awal..pastu tak leh nak tido :P

kak long said...

tak per la,kerja yg puaskan hati sdri...!
cantik la reen...!

zulkbo said...

salam..
suka bling-bling rupanya
cik adik kita ni ye..?
orang pompuan..huhu

cemomoi said...

sesuai le tu kija orang pompuannnn

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kakngah ;

tu lah pasal...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yong Kamariah ;


kekeke...

nasib baik jauh !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ati Masrif ;

kahkahkah...


uiittt.. pecah rahsia !

kayteeze said...

Eh.. ada dijual, ekk? Kita tak tahu lak. Kalau letak kat tudung bawal sulam tu, kan cantik. Kak tie lebih suka tudung bawal. Kalau pakai tudung yang ada awning ni, abg kata macam orang seberang, ekekeke.....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak long ;


hehe..
saje-saje je kak long.

kakcik said...

Kalau kakcik - yang sedia ada pada baju dan tudung pun bertaburan entah ke mana... :(

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wassalam Bro Zul



sikit-sikit aje..
orang perempuan kalau tak nak melawa tak sah ...kan ?


hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cemomoi ;


kekekeke....
takkan lelaki suka buat camtu lak kannn ..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Tie;


ada kak..
sebutir 35sen.

kita lak takde tudung bawal pun.
nak cepat....sarung aje.



persis seberang ya kak.. aduuuuh ngak mau pakae lagi aku kak...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kakcik ;


bila masuk mesin basuh semua jatuh eh kak ?

idasm said...

rin,

ida pun ada buat jugak mcm tu. tp tak laratlah nak buat byk2. sempat 1 tudung aje.. hehe...

kasihredha said...

akak tak de masa reen...
kalau ada masa kak pun minat kerja2 camgini....boleh minta tolong reen tak?hihi

Cik Ina minat Do do Cheng said...

okeylah reen, jadi simple.akak pun tak suka yang penuh sangat.

gadisBunga said...

saya suka yg tak sarat macam tu. tapi sebenarnya saya tak boleh pakai tudung yg ada awning, muka tak sesuai. huhu~

Ms.Lilies said...

berbatu2 kat tudung yg org jual tu...
nengok pun rasa rimas dah

azieazah said...

Ada gak ler hasilnya nanti. Maklum buat sendiri lebih puas dan bangga, tau...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

idasm ;

kita sama !

(^_*)

She is f.A.z.A said...

faza x pandai jahit wlpon mak pandai..
tmpah kat akak jer laa bleh ? hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak kasihredha


Curi-curi masa kak..
dah tengah malam baru buat ..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Cik Ina minat Do do Cheng;

minat kita sama kan kak....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

gadisBunga ;


suka pakai shawl kan ?
mmg sesuai dengan GB.


u look sweet aje yang ..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Mimi,

kan ?
belum pakai lagi..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Azie;


betu tu kak.
Puas hati betul..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

She is f.A.z.A ;


bertuah punya budak...
jahit apa yang oooi...

hihihi...

- GC - said...

sy beli jugak tudung yg sarat batu2 tu, dah macam makcik2 plak bila pakai. hahaha

Cik Pah said...

kak..saya nnt saya hantar sedozen tudung gi umah akak yer..tolong buatkkan yer..upah kita cerita kemudian..

::..Dia daYa..:: said...

WAT SENDIRI BARU PUAS HATI..

memang mati kutu bila hp tertinggal

fikaryna said...

wah..kreatif dan rajin..:)

eelobor said...

ada keja kosong lagi tak? hihihi

Zaitun said...

Kak Zai pun nak buat cam tu jugalah tak pun antar aje rumah Reen,boleh?

mzhany said...

waaa kagums ah, rajin nya kakrina. tp betol mmg sarat yg dijual tuh sbb nk jual mahal kan...hany pun selalu beli yg kosong jer...sbb segan nak pakai yg meriah meriah ni ;)

Sue said...

rajinnya akak ye..

Ati Masrif said...

tapi serius ni ..

kita suka sgt dgn warna tudung

kelabu gelap tu..cantikk..

nak cari gaklah warna cam tu ^__^

DrSinga said...

Boleh bisness dgn kawan-kawan ni!!
;)

Linky's Magical


ShoutMix chat widget