Saturday, February 12, 2011

Jawatan Kosong : Gerenti Tak Ada Yang Berani Nak Pohon

email dari ofis-mate




Note :  Ke kampung abi nanti. Doakan kami selamat dalam perjalanan. Emoticon


* jalan-jalan ke rumah kengkawan kalau ada coverage kat sana. 
   1st time bawak si cilkom brukband ke sana.



Emoticon Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

30 comments:

kak Erna said...

reen..selamat bercuti..hati2 dijalan raya..semoga selamat pergi dan balik.
reen..takut reen..takut kena tangkap kalau kerja tu..

kakcik said...

Semoga selamat walau di mana berada dan jangan sesekali menjual gadis! :)

kak long said...

best nya balik kampung!

semoga selamat sampai dan selamat kembali!

AdiaLuze said...

Sah2 Bahasa Melayu FAIL nih...Wakakakakakakaakka

Cik Pah said...

selamat balik kg..

itu bahasa melayu mesti fail kan..hahahahah.. penjual gadis ? apadah..

eelobor said...

semoga selamat dalam perjalanan pergi & balik

Kak Long Mawar Merah said...

Salam Reen,
Tertarik dengan banner ni. Sebenarnya banyak iklan yang ada dwibahasa tapi diterjemahkan secara langsung sampaikan maksud asalnya berubah.

Daddy Ziyyad said...

-selamat berhujung minggu di kampung, semoga brukband laju di sana :P

-kena cari 'pembeli gadis' lah lepas nih ...hihi

white rose said...

sape laa punya idea bikin iklan mcm tu...

hahaha...

semoga selamat dlm perjalanan ye kak...

Yunus Badawi said...

Slmt balik kampung.

Kalau jadi, saya akan ke Raub juga esok. Ada hal kerja sikit hehehe

Bila Reen balik ke BTP?

Yunus Badawi said...

Berapa harga seorg gadis? Tolong tanyakan kat penjual gadis tu hehehe

kakngah said...

amoi..
bg gadis 3 kilo.
kasi buang dia munyer kulit hhaaa...

gadisBunga said...

saya gadis bunge. heheheh~

cemomoi said...

heee ada permit ke nak jual gadis

kasihredha said...

Penjual Gadis???
haiiyaaa...
bahasa melayu dah salah ni...:)

kayteeze said...

Selamat beristirehat Reen....

Cik SHiNJU said...

Salam Kak Reen

Mahal ke gaji jual gadis tu?
Heheh...

Selamat bercuti...biasanya kat kg dapat EDGE jek..selow melow..

zaradgreat said...

hahhaa. takut tuh kak reen. ish2....

zaradgreat said...

hahhaa. takut tuh kak reen. ish2....

suri solehah said...

salam reen..bz sgt..tak sempat ke sini..mcm b.band kat kg ok tak ?

Mak Su said...

eeiiiii, menakutkan ;p

afzan said...

susah dapat keje ni

Sue said...

penjual gadis? terlebih berbahasa melayu agaknya..hahahaha

Kamsiah said...

salam
kahkahkah..sapa la punya translate tu...bangla ke,indon ke...

Yan said...

ha..ha..ha..lawak sengal lah..

Ati Masrif said...

ohh..patut senyap

ke kuala lipis ropanya

ha..takde line ke...senyap jek



Jom baca: Inilah Gerut-Gerut

CikSembang said...

kat mana pulak iklan ni.. bahaya tol

~ yus ~ said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali ye...

Hati2 di jalan raya..:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahah ada bran ka maw jual gadis...

en_me said...

ader mee sebalik udang tewwww.. ehehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget