Friday, June 3, 2011

Siap

Luggage bag beso - Abi, Along & Angah
Beg hitam besar sikit - Aku & Adiq
Beg hitam kecik - pencuci muka, berus gigi, ubat gigi, bla-bla-bla aku punya
Beg baju kotor

Semua siap !



Anak-anak dah bowing-wing di nursery
Ajak jenjalan
Kami akan berada di luar kawasan
Bertolak malam ni
Doakan kami sekeluarga selamat pergi dan balik


Cuti sampai Khamis depan
Yeay !




Note : Sori ye kengkawan. Masa bertenet  di ofis limited. Sekarang ni dalam sebulan macam2 jenis meeting ada. 

25 comments:

Cik Ezy said...

nk ke mane 2 kak?
selamat bercuti!
=)

Ann Huda (Ate) said...

Lamanyerrr bercoti-coti Malaysia.

Moga Allah lancarkan perjalanan nanti, selamat pergi, selamat kembali. Enjoy your holiday.

kasihredha said...

selamat bercuti
nikmati hari2 bersama org2 tersayang

kakngah said...

happy holiday..
nak ke mana tu??

kakngah dah tak dpt ke mana2 sebab adam ada program cuti sklh. sok g baru balik. lepastu next week mula kelas tambahan sepajang minggu..

YATZAKIE said...

wah bestnye g bercuti..selamat bercuti kak!!!

Insan Marhaen said...

selamat berjenjalan. muga banyak pengetahuan untuk dikongsi bersama..

kaklong said...

huwaaaaaa...nak ikuttttt...!!!!

Cik SHiNJU said...

Waaa...syoknye p holiday...
Happy holiday!


p/s - tirai dah sampai..tq :D

azieazah said...

...and kita jeles ok. hehehe

Selamat pergi dan selamat kembali dari bercuti!


Kerja Hari Minggu, Mujur Ada yang Sudi Menunggu...

ana said...

wah..selamat bercuti!

nurkass said...

amboiii..
lamanye cuti..
cuti2 malaysia ke kak reen..:)

Yunus Badawi said...

Cuti ke mana tu?

Pergi 3 beg, balik beranak beg tu nanti kalau shopping hehehe

Yunus Badawi said...

Untung dapat cuti lama. Kalau hujung tahun cuti lama pun susah nak pergi jalan sebab banyak sangat jemputan majlis kahwin.

aNiS tHe BumbleBee said...

hambooihh..ko pegi mana weh??kalo tersesat2 smpai SL ni,kontek aku yeee...nasik beriani siappppp!

Cik Pah said...

lamanya.. kemana kak ? nnt upload gambar yer..

gadisBunga said...

lamanya cuti akak! mana pigi??

Ku Tak Sempurna said...

selamat bekerja semula. kerja tgh melonggok ni. sape suh cuti lama2


hihihihi :P

white rose said...

wow...lamanye bercuti...
kemana kali ni kak?

g mane? cepat2 bgitau

zuwaidah said...

semoga bergembira, selamat pegi dan kembali. kembali aktif berblogging hehehehehee

en_me said...

ammvoiii sonoknye nk jalan2 kanns.. ehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

amin

Ati Masrif said...

salam reen,

balik dari lipis senyap terus

angin lipis lagi kah :)

kakyon said...

kemana bercuti reen..

sayangsayangibu said...

hai cuti lagi ke dik?

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

woooommm...


keta baru nak lalu...



bile la nak merase nek keta baru......

Linky's Magical


ShoutMix chat widget