Wednesday, March 4, 2009

** 04th March 2009 **



Pagi tadi awal gak bangun... nak masak for dinner tonite. Aku masak simple je kari ayam letak kentang n tomato... Kalu rajin, balik ofis nanti nak goreng kobis tapi nampaknye takjadiler...pasal my hubby kata he might be late today..nak practice badminton for dept tournament nanti... yo yo oo je hubby aku tu... Tu yang dia spent for RM109 for the racket last week...sabojer... Mainnye belum lagi tapi excitednye kalahkan real badminton player...hee...hee...hee.. Aku tapau kan kari ayam tu n nasi tu utk lunch kat ofis nanti. Dah tentu2 dia akan dinner kat luar dengan colleagues. Takpelah sekali-sekala... Bila difikirkan balik, bila aku g hang-out ngan ex-colleagues dia tak kisah pun... Kekadang reached home at 11.00pm. Dialah g fetch the kidz, feed them, tidokan c kecik. Memang luv him so much more than word can say.... Dia memang sporting sangat so aku takkan take advantage di atas kebaikan dia...

He juz called me and say that he might goin' to Korea next week to visit new vendor ,on the Birthday Maulidur-Rasul kita i.e. 9th Mar 09. Flight mungkin malam and return on the 14th March 09. Boringler aku at home... Bertambah kelam-kabutlah aku nanti dengan all my kidz... Nak hantar Angah n Adik at nursery and Along to Agama school... Bukannye apa nak carry tu yang tak larat tu memandangkan Angah tu dah 'semangat'... maka aku pun kena bersemangatler utk angkat dia.. Nasib baik kat nursery tu dia mandi n terus ke kindergarten.. Aku rasa within a week kalu aku berterusan send and fetch the kidz memang slim down aku dibuatnyer... Mana taknye.. 6 kali turun naik tangga waktu pagi.. takyah xcercise lain dah... chow sin..

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget