Saturday, April 4, 2009

~~ Apa Citer ~~

Buat masa nie... tak tau nak citer or post apa dalam blog nie....yealah... orang baru.... cbuk tengok orangnye blog... n copy ler sesikit....

Since aku berjinak2 ngan blog nie... memang memenuhi masa aku yang kengkadang xde benda nak wat during xberapa ada keje.... THANX to NITA... Krina appreciate sesangat... Even tho dulu aku ada join
facebook@netlog for quite sometimes..... tapi dah lama tak jengok.... Sebab yang nyatanye PC kat rumah tu ada problem.. due to lightning... CPUnye kong... Tak gi repair lagi ........ Hubbynye reason leh surf @ office, so for the time being terbengkalai ler apa2 projek ym ker chatting ke..or dan sewaktu dengannya...

Tapi elok gak... kalu tak aku terleka yang tahap gaban sampai kul dua tiga pagi pun tak tido lagi.... Akhirnye..hubby aku disconnect kan streamyx tu temporarily ....die kata kalu dah fix CPU tu leh lah connectkan balik.. memang sedih tapi nak wat camne....

At this moment, Satuday 4th April 2009 @ 3.10pm.. still at office alone. Finishing my meeting minutes for last Monday... This coming Monday to submit all the report for Mar-09 @ Monthly Management Report (MMR) to GCEO... Suddenly maleh lak.... memang bertakwil aku nak wat...maleh..maleh and maleh.... Aku fikir nak sambung kat umah je lah... using my hubbynyer laptop.... itu pun kalu free... pasal dia dah pesan kat aku yang this weekend dia nak guna nak wat KPI die... tengok lah...

Till now...

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget