Tuesday, April 28, 2009

~ Itinerary to Muzium Negara & PWTC ~

Unplan weekend . Adik aku, Axura call kata nak g Muzium n PWTC. Aku terus ajak Hubby gi. Along memang dah lama nak pergi tapi aku mim lam alif sin. Akhirnye smpai gak..


1.30pm - Bertolak dari Rumah


2.20pm - Tiba di Muzium (Janji ngan Adik n Family kul 2.30pm)

2.30pm - Jumpa sumer dan masuk ke dalam perkarangan muzium
(memang berbeza sebab kali terakhir aku pergi sekitar tahun 1987- 1991) ~~ waktu zaman sekolah @ Sentul, KL)


4.30pm - Masa untuk bertolak ke PWTC
( Jalan memang jammed giler so we decided to park at Pusrawi @ Jln Ipoh
dan menapak ke sana ~ Sempat gak aku bgtau Along tempat dia dilahirkan ~ Kami beramai2 dalam 10 orang termasuk anak masing2 ~ Anak2 aku memang suke betul bila bjalan ngan cousins diaorang yang nie. Tak ingat penat betul bebudak nie.



4.45pm - Sampai terus ke booth yang berkenan di hati masing2. Yang
excited nak pergi adalah aku n my sis tapi yang banyak keluar RM
adalah hubby aku..he..he..he.. baru dia tau kenapa kite beria2 nak gi. Tak dapat tengok sumer sebab Adiq dah tido sebab kepenatan..


6.45pm - Keluar dari PWTC. Kesian hubby ; the earlier plan was to be at
home at 7.00pm sebab dia ada appointment ngan Formula 1. Kami
berpecah; Axura balik ke Bdr Tasik Permaisuri, Cheras & aku ke Rawang.



That was the good one. Pergi ngan relative ni memang bez. Macam2 citer ada. Memang selalu gi mana2 ngan Axura n family tapi dulu xde blog tempat utk bercerita.Skang leh citer for kenangan.

Till now.

Glitter Text
Make your own
Glitter Graphics

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget