Friday, April 10, 2009

~~ Makan- Makan @ Mom's House ~~

Yahuuu ! .. tadi hubby aku call dan kata yang vendor audit kat Korea tue postpone to next week… Suke sangat aku…

Plan asal hubby aku akan call limo dari Semenyih je… flight dia tengah malam minggu sok.. Jadi keesokan harinya aku akan balik ke Rawang ngan anak2 je....

Takdelah aku rush back dari umah mak aku weekend nanti…
Actually today is my mom’s besday… Kitaorang adik-bradik nak surprisekan dia cam last year…...tapi last year kantoi sebab Kak Lang yang kat Muar tu terlepas cakap kat dia….

Sumer masak kat rumah masing2 pastu bawak kat Semenyih...makan ramai-ramai ..cam pot-luck lak. he..he..he.. Memang best... lebih2 lagi mak aku tu...sumer ada...anak2 yang 9 orang tu ada ..insyaallah.. n cucu2nye lagi... meriah betul cam masa raya lak....


So esoknyer plan is to be there by lunch time...

Tengoklah camner sok..n to be continued…


Till now @ 7.45pm Friday....



Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget