Tuesday, June 16, 2009

~ Angah ~

Bila Along buat homework, Angah mesti sibuk nak wat jugak.
Meja study ada satu jer jadi kena suh dia ikut turn..
Memang nampak yang Angah memang xcited pasal kerja sekolah dia.
Masa cuti sekolah hari tu dok kata yang dia rindu nak pergi sekolah..?? ?
Selalu sangat Angah tanya lambat lagi ker dia boley pakai baju sekolah cam Along.



Pagi tadi hubby mintak aku hantar dia pasal dia terlencunkan seluar tido..
Sampai nursery jer... dia nangis pasal aku tak bawa botol air.. pastu dia start membebel kat aku… "Angah dah cakap tadi… Ibu tu..asyik lupe jer, semalam Abah, ari ni Ibu”. Aku terus kata "Ibu sori...esok, ibu letak kat beg Angah”.
Masa gerak dari nursery tu...dia tengah nangis lagi... kesian dia.
Aku dah lambat tadi dan kalau awal lagi boley aku patah balik.
Balik nanti kena bodek dia dengan belikan dia donut.
Angah niy besanya akan repeat lagi citer nie ulangkali... dan kalu dapat donut, senyaplah dia...



Till Now.

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget