Thursday, June 25, 2009

~ Jatuh Umpama Nangka Busuk ~

Malam tadi tengah buka pose Angah tertumpahkan air pastu dia cepat-cepat amik kain buruk kat dapur dan lap. Bila dah kenyang aku pun melepek macam ular sawa yang kekenyangan kat sofa. Adiq pulak minta air kosong jadi aku pun bangunlah dengan longlainye.

Tiba-tiba jer aku jatuh bedebuk... Jatuh pulak tertungkup sebab lutut terlanggar kat coffee table. Sakit yang amat sangat sebab kulit kat lutut pun melecet.

Angah pulak bila dah nampak aku jatuh tu terus beritau "kat situ Angah tak nampak pun ada air" . Nampak air muka Angah berubah.

Bertambah sakit sebab kena ketawa dek hubby masa dia tolong bangunkan aku. Dia kata dah besar2 camni pun boleh jatuh camtu...

Pulaktu dia kata aku niy dah berat sikit....Alamak ... macam hint suh kuruih jer... Aku pun rasa lately memang cam dah put on weight.. Aku kena think of what to do to lus my wet dan kalau tak alamatnya berkembang lagi lah jawabnye…

Moral of the story : Kena monitor keje anak2 walau macamana rajinnye mereka.

Till Now.


1 comment:

Sue.Aleen said...

anak saya yang lelaki tu kuat tol tumpahkan air... tapi dia lap sendiri la...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget