Wednesday, April 21, 2010

Vogue ?

Kawan, aku memang busy banggattt minggu ni !..Boleh tak aku punya wish-list dapat dapat boz yg independent ... Sikit-sikit...Rina ! Rina !.. Kemarin Aku halfday pasal Angah demam.. Tak perasan yang dia call ; handphone memang jarang kuar dari handbag kalau kat rumah.. End up dia mintak tolong orang lain..huahuahua.. baguss.. Esoknya dia bagi tau aku yang dia call.. alaaaahaii..ciput punya hal , havoc satu ofis .. Gewwam betul tapi padan muka dia hehe.. tak baik betul aku ni..walaupun dia macam tu..bila appraisal ngan bonus.. dia memang okey .. jadi terima jerlah...


Member- member pun pelik camne aku leh tahan dengan dia. Boz laki macam mana teruk pun dia tak amik hati beza dengan boz pomfuan.. Itu pendapat akulah.. Tak tahulah korang . Malam tadi kuar ofis dah pukul 9. Aku jer kuar lambat tapi dia hmmmh..6 setengah dah cabut.. Tolong dia buat 1st quarter review report, ED datang minggu depan. Manjang jer edit… tu yang buat lambat... undpredictable & freaked minded boz aku ni ! Eh-eh..soriler aku dah tersimpang jauh dari tajuk niy ..


Tak tahulah korang pernah buat ke tak macam aku ni.. Pagi ni bahagia lah konon dapat pegi keje dengan hubby. Agak-agak manja gitu.. Tinggalkan dia di R&R Sungai Buloh. Kengkawan amik dia kat situ, ada training di Concorde Shah Alam.


Rushing punya pasal, aku buat perkara yang tak pernah aku buat sebelum ni dalam keta.. Mungkin ramai yang biasa buat tapi bagi aku yang konon nak sentiasa vogue ni sanggup buat dalam keta.. Vogue ker ? hehe. . Mana tau sampai ofis nanti dah macam cekodok basi dengan mata sepet lagi.. Buat apa?.... touch-up jer..hehe.. Tergoyang-goyang dan terhoyong-hayang aku tengok cermin .


Puas punggah multi-purpose handbag aku tu.. carik cermin kecik tak jumpa... Nak cari apa sumer ada..kali ni yang dicari takde pulak.. Betul.. nak cari handphone, alat make-up..itu sudah semestilah ada ya.... gunting, multi-purpose screw lagi ubat-ubatan.. aku ni kan selalu sangat kena megrenlah, sakit pewotlah ..hmmm ubat lain.. cream halia ..haa yang ni bila sempat pergi washroom tepek pada perut ngan part2 yang dah membesorr tu.. banyak lagi ni..lagi spare benda2 maklah tu..alaaa... itu-itu mana tau datang tanpa diundang.. dan macam-macam lagi yang ada...

Mula dengan tepek toner pastu day cream ngan lipstik.. Tang lipstik yang tak boleh tahan tu..sampai terlebih-lebih keluar dari bibir.. Siap! Sekejap jer.. Hubby senyum-senyum jer tengok aku.... kua-chong ! huhu..


Note : Minggu ni dan minggu depan confirm lambat lagi ! Cement price increase !..Adey !
Till Now.

9 comments:

Watierman said...

Salam Reen...vogue..vogue jugak..keselamatan di utamakan...!!!
Kalau Hubby yg pegang stereng....tu vogue versi Akak jugak...hehehe!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Watie..

opss lupa nak cakap memang hubby yang drive..

samalah kita ye !

wanita mutalib said...

vogue kak..
jangan tak vogue..... :p

myQza said...

menten tetap!!

ekekekeke..

kak setujulah kak. dulu saya bos lelaki okey je walau agak tegas.. yg pompuan ni.. aduhai!!

Eine Frau aus Botnang said...

Salam Azrina, Fasha pun selalu mekap kat kete, mekap selagi boleh di mana jua anda berada!! heheh

Hamizah said...

vogue betul reen nie..hehehe

Chenta said...

Rina,

Cayalah ! sentiasa nampak vouge .

Yang penting keselamtan tauu.

Anonymous said...

sungguh rin de vogue, kehh

salamm,

sueanne said...

Salam kak sayunk..heeeeeeeeee

kak..big bos sue jenis yg independent..semua dia buat sendiri..photostate sendiri, guna typewriter sendiri ( kalau clique sorang tue tak dtg ), kalau client datang ofis, dia yg amik air mineral dlm freezer..hehehe..mmg baik..bonus pun beshh tapi tang increment dia kodokut sikit..hahaha..

multipurpose screw pun ada dalam handbag?..hahaha..macam2x ada..heeeeeeeeee..

take care kak..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget